close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כל היתרונות של פינות אוכל עגולות

מערכת שורשיא אדר, תשפא23/02/2021

רכשו פינות אוכל עגולות מחברת ריהוט מובילה ואמינה ששמה דגש על טיב הרהיטים ושירות

תגיות:
פינת האוכל מהווה מוקד בולט בסביבת המגורים והלב של הבית. זה המקום בו סועדים ביחד, מארחים
מגוון רחב של דגמים מכל הסוגים ובכל הסגנונות מפינות בסגנון כפרי ועד פינות בשיק מודרני וגם בגדלים שונים על מנת להתאים את הפינה לאזור המטבח או לחלל ייעודי לסעודה.
פינות אוכל עגולות נחשבות לבחירה מועדפת על דיירים רבים ויש לכך סיבות רבות שחשוב להכיר:

שולחנות עגולים לחללים קטנים ולקרבה בין הסועדים
שולחן אוכל עגול יכול להתאים למגוון חללים במיוחד לחללים קטנים ו"לשבור" בצורניות שלו את הסימטריה של החלל. בנוסף, היא משתלב היטב
בנישות ופינות וכן מאפשר מרחב תנועה נוח לסועדים להגיע למושב שלהם ביתר קלות וכך למנוע מצב של עומס או צפיפות כשלא צריך להזיז אנשים כדי להגיע לקצה השני של השולחן כמו שקורה בשולחנות מלבניים או מרובעים. הצורניות העגולה יוצרת זרימה בחלל והוא מאפשר אינטראקציה טובה יותר בין הסועדים ושמירה על תחושת קרבה שלא בהכרח נשמרת בשולחן אוכל מלבני כשיש סועדים היושבים בשני הקצוות של השולחן. במקרה של שולחן עגול גם אין "ראש שולחן".

אבל לא רק הסועדים נרתמים מפינות אוכל עגולות אלא גם המארחים או מי שמחלק ומגיש את המזון כשקל יותר להגיש את האוכל בשולחן עגול ולמקם את המנות במרכז השולחן ולהעביר את המנות בין הסועדים. ניתן למקם במרכז השולחן את המנות וכל אחד יכול לגשת למנה בקלות יחסית. מצוין לארוחות בסגנון בופה כשיש מנות שיתופיות או כשרוצים לנהל ארוחה מבלי שצריך לקום מהשולחן ולהעביר אוכל מאחד לשני.

פינות אוכל עגולות מתמזגות גם בחללים ייעודיים לפינת האוכל וגם בחללים בהם המטבח ופינת האוכל מתמזגים זה עם זה או פינת האוכל עם הסלון ומאפשרת לשמור על תנועה ודינאמיות מבלי שיהיה שולחן מלבני או ריבועי שיחצוץ בין אזורים נפרדים. שולחנות עגולים מתאימים מאוד לבתים עם ילדים כיוון שאין להם פינות חדות אלא רק קצוות מעוגלים.

איך לבחור פינות אוכל עגולות?
החלטתם ללכת על שולחן פינת אוכל עגול? חשוב למדוד היטב את השטח ולשרטט את המבנה ותנאי השטח הנתונים על מנת לבחור שולחן אוכל עגול אידיאלי לסביבת המגורים. יש לשים לב לקיומם של רהיטים שונים כמו מזנון, קונסולה, דלתות, חלונות ומעברים על מנת לבחור שולחן שניתן למקם בדרך מוצלחת בחלל ושתתאפשר גישה נוחה מהשולחן למטבח, לסלון וכדומה. במידה והחלל קטן יחסית כדאי לבחור שולחן עגול הנתמך עם רגל אחת במקום ארבע רגליים כך שיהיה יותר מקום לרגליים של אנשים והם יחושו בנוח ליד השולחן. שימו דגש גם לחומר הגלם ממנו עשוי השולחן – עץ, פורמייקה דמוי שיש, ברזל אל חלד מבחינת איכות חומר הגלם, שרידותו וכמובן האסתטיקה המאפיינת אותו בין אם מראה אלגנטי, מודרני תעשייתי או כפרי נינוח.

בדקו עמידות וכן התאמה של פינת האוכל מבחינת פלטת צבעים, חומרים וסגנון ליתר אזורי הבית ורהיטים משלימים כמו גם עמידות, ציפוי נגד שריטות, קלות תחזוקה וניקיון כך שהשולחן ייראה מרשים לאורך זמן.

כדאי לבדוק אם פינת האוכל העגולה היא גם נפתחת למקרה שמגיעים סועדים נוספים ורוצים להרחיב את המשטח ולבחון אם בגרסה הפתוחה שלה היא אכן מתאימה לחלל הנתון וגם כיצד פועל מנגנון הפתיחה. כמו כן בדקו התאמה של פינת האוכל לכיסאות הנלווים מבחינת גובה הכיסא, ריפוד והמראה המתקבל בשילוב בין הכיסאות לשולחן עצמו.

רכשו פינות אוכל עגולות מחברת ריהוט מובילה ואמינה ששמה דגש על טיב הרהיטים ושירות.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה